Ushh vad det ar gratt

Jag vill tillbaka hit till the Satai in MIA. Det underbaraste hotellet ever i den underbaraste staden..

 

Men men till frukost hade jag det har..

 

I dag kanner jag mig sjuk och trott och gra.  Onskar onskar jag kunde beema mig sjalv till Miami och lite sol.

Cissi och Val ligger hemma och gottar sig i sangen i dag textade dom och tydligen lag dom och drog sig till 12.30 valbehovligt med andra ord. Veckan har varit fullt upp vi var och at middag pa crayzy Homies i gar. Mexicansk resturang. Mr Big ar ju galen i Mexikansk mat. Sa det blev ett lyckat besok.

http://www.crazyhomies.com/

I kvall ska vi prova ett nytt stalle. Tyvarr blir det inga fotografier eftersom kameran blev stulen i inbrottet. I kvall ska vi till Mews of Mayfair. Sa det blir rapport efter helgen.

http://www.mewsofmayfair.com/




Men jag har min bastis pa besok och det ar underbart, i gar pratade vi om att killar dom pratar alltid minnen nar dom ses, tjejer pratar om vad som har hant sedan vi sist sags. Sa i gar provade vi att prata lite minnen vilket resulterad i att vi bara pratade gammla pojkvanner.. ap trakigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Följ min blogg, var med från början!

http://fagelkerstin.blogg.se

Med vänliga hälsningar Kerstin.

2009-11-15 @ 17:56:56
Postat av: Johanna

Ja, usch vad grått o trist!

Men du ser snygg ut i din baddräkt iallafall!

KRAMIZ JO.



Skickade ett mail till dej angående hotell i London!

2009-11-16 @ 10:12:59
Postat av: Madde

Thihi lika fint har i South Florida idag, kom o ta en drink vettja!

2009-11-16 @ 14:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0