Han ar hemma...

Har haft nagra hektiska dagar mycket utgang, trana och det allra basta Mr Big ar hemma.

Och det ar helt javla fantastiskt underbart. Han ar hemma och han ska ingenstans.

Och vi ar sa dar fantastiskt nykara bada tva och bara ligger hemma och stirrar varandra djupt in i ogonen.

Pratar om vart fantastiska hem och hur det ska inredas. Vi har samma smak och det ar skont. Förutom  
ibland nar kommer han upp med saker som han gillar som ar helt fruktansvarda, men inte sa ofta.

Jag ar fortfarande lite forstummad. Kan inte föreställa mig själv boende i ett 5 bedroom. Vad gor man med all yta?

Vi tog det väldigt lugnt i helgen kollade pa Tillsammans (med engelsk text) och Talk to Her , mycket bra spansk film.

Det ar lite svart att koncentrera sig pa jobbet for nu vill jag bara springa hem och kramas. Det blir en ganska upptagen vecka, i morgon basketball match (jag stannar hemma), pa onsdag ska vi bada ut med lite kompisar, pa torsdag packa, och pa Fredag aker vi till Colombia!!!! Sa dagarna som kommer ska jag verkligen forsoka sova trana och ata bra.  Jag vill inte ga pa brollop och kanna mig fet.  

Colombia kommer bli helt fantastiskt galet crazy. Jag gillar verkligen Mr Big kompisar skarpt. Dom ar alla sa himla sota och rara och omtänksamma. Och sen far jag ju träffa några nya som jag inte träffat innan.  J som varit och krigat i iraq, bla .  

Vi ska bo pa ett super nice hotell. http://www.hotelcharlestonsantateresa.com/photo-gallery/index.cfm Det ska bli roligt jag far ha min fina klanning.

Forlat har inget mera roligt att skriva i dag.


Kommentarer
Postat av: Nina N

Nämen, jag blir inte alls avundsjuk på allt ditt resande.... :P Mysigt att Mr Big är tillbaka. Ha det toppenbra på resan och sköt om dig! Många kramar!

2009-10-05 @ 16:39:38
Postat av: Johanna

Låter hur romantiskt o lovely som helst!



/7

Johanna

2009-10-05 @ 20:11:42
Postat av: Cissi

Vad kul med Colombia, have fun - men var forsiktiga lite grann i alla fall! :) Kram kram!

2009-10-05 @ 21:37:01
Postat av: Cissi

Kul och mmysigt!!!!! <333

2009-10-20 @ 19:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0