Harliga MANDAG


Mina snygga tajts... dom ar sa skona kanner mig som en 3 aring


Vaknade i morse kl 06.00 gick upp kl 07.00 och bakade scones. Har sa mycket energi. Slut pa PMS helvetet.

Min nya chef har börjat i dag hon kom in och fragde efter min nuvarande chef, varpa jag lite trevligt försökte saga " hej trevligt att träffas du måste vara den nya kontorschefen bl.a. bl.a.. Halsade och tog i hand och hon presenterade sig inte ens, sa himla tillknappt. Sa nar jag skulle ringa pa min chef sa fick jag ”ursäkta mig men hur ar ditt namn”

Och nu har dom vallat runt har bada två och hon säger inte ett ord. Jippie hon verkar vara en toppen chef. Can’t wait…jag hoppas hon bara ar nervos och igentligen ar super sweeet

Nar jag kom in i morse kunde jag se att min andra kollega min sota gulliga tjej som jag jobbar med inte alls var glad ni vet ibland känns det bara i hela luften. Hon ar på smällen (hon också) med om ni ursäktar det världens as till pojkvan. Ja ni som känner mig har ju hört historierna forrut. I morse hade hon loggat in pa hans  FC account och hittat massor med mail som han mailat med en massa X om hur dom skulle ses jag bor pa det har hotellet bl.a. bl.a.. Hon var förstas i upplosningstillstand. Sa hon gick hem for dagen. Jag hoppas hon lämnar det SVINET?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0