pappa vecka


Nybaddade rena tomma sangar

Jag saknar mina barn sa det gor ont. Gar förbi deras rum tittar på deras tomma nybaddade sangar.

Jag stadar alltid som en galning på pappa veckorna. Tanker att jag kanske kan städa bort min saknad.

Folk dom frågar mig hur klarar du av att vara ifrån dina barn sa mycket. Jag vet inte, jag klarar inte av det. Men jag maste.

Det gor mig tokig jag saknar dom sa det river i bröstet. Vet inte om det ar basta sattet men jag forsoker stanga av inte tanka på dom alls. Men det spelar ingen roll hur manga fester, ny kläder jag shoppar. Det kanske dovar for stunden. Men det ar alltid dar.

Jag saknar dom jag vill vara med dom. Jag som alltid var med dom innan 24/7 ammade, vak nätter sena sjukhus besök. Alltid alltid alltid. Nu kanns alla dom minnen så långt borta. Och jag orkar knappt tanka på det heller for da dyker det alltid upp några inte så trevliga minnen.

Att tanka på att dom går och lagger sig på kvallen i en annan sang utan att jag får kram och pussa dom godnatt lasa saga. Krypa ner i en varm sang och kanna varma barnfotter mot mitt lar och kanna deras lukt.

Att dom ska vaxa upp med skilda föräldrar, att domvara barn inte var tillrackligt for att halla oss tillsammans.

Jag lamnade det sjunkande skeppet. Jag tanker det var inte bara mitt fel vi var två i den dar relationen. Vi var for olika ville helt olika saker det hade aldrig fungerat. Jag ska inte kanna skuld. Inte kanna skuld. Inte vara sa mycket kvinna.

Men sa kanns det som jag dott, aven den som lamnar dor, forst dodade jag familjen och sedan tog jag livet av mig. Jag har återuppstått nu med nya vingar och jag hoppas dom haller hela vagen. Kanske ar plast vingar mera hårdare och hållbara en oskuldens fjadervingar.

Jag vill leva igen. Vara lycklig. Ibland tanker jag att jag borde akta mig for karleken for nar man alskar det ar da man blir sårad.


Kommentarer
Postat av: Sara

Nej fy fan jag borjar lipa nar du skriver sa dar! :(

2009-10-01 @ 13:51:36
URL: http://www.londonsmile.wordpress.com
Postat av: amanda

Behöver du hjälp med din bloggdesign säg till mej! jag gör de GRATIS! ha de bra / amanda

2009-10-01 @ 14:49:43
URL: http://typmandy.blogg.se/
Postat av: amanda

De du behöver göra är att skicka ett mejl till mej där det står va som önskas. Skicka till : [email protected]

2009-10-01 @ 15:52:40
URL: http://typmandy.blogg.se/
Postat av: Cissi

Stooooor kram! Och ta dig en bit choklad!

2009-10-01 @ 19:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0