Trevlig helg



Fina goa och glada pa vag till skola och jobb

I helgen ska vi pa barnkalas, och bestalla vart underbara koksbord, och eventuellt soffa och kanske sang.
Saklart har smalanningen vaknat i mig for jag tror vi kommer kopa bade sang och soffa fran Lombok, och ska vi spendera en massa pengar dar sa ska dom ju ge oss rabatt eller hur ??

Det lutar at att det blir den sista sangen pa bloggen. Den lilla lilla bilden. Den har varit varan favorit lange.
Mr Big han vill namligen inte ha en sang med fotanda klackte han ur sig i gar.

Vi har forhandlat klart med vara kopare sa nu har vi inhandlat deras gammla, koksbord, en fantastisk custom made vaningsang till Isaks rum. Lekstugan i tradgarden, garderober tvattmaskiner och andra "trakiga vit varor"

Hoppas ni alla far en riktig mysig helg, det ska jag ha. Tack for tipset det blir nog 2 flaskor vin i kvall :)
Dessutom var jag en super flickvan som kopte med mig scramble egg salomon och toast och lamnade i repan pa Mr Big jobb i morse. (Han var ute sent i gar pa fotboll Roma / chelsea tror jag) Hur manga poang far man inte for det pa en skala...

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka ÖGON du har Malin!!!

2009-10-23 @ 18:49:36
Postat av: johanna

Du är en super kvinna!

Lämna in frukost!???

Men kan du kolla fotbolls biljett??? Vi kommer i vår!

kramiz Jo.

2009-10-23 @ 20:46:59
Postat av: emelie :)

Vilka fina bilder :)

2009-10-24 @ 20:11:14
URL: http://emsers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0