Birthday Drinks

Ha ha ja ja . Forlat att jag inte uppdaterat pa lange.

Vad har hant.

Pappa
Pappa kanske sager jag det inte tillrackligt ofta. Du ar en fantastisk manniska med ett hjarta av guld. Tack for att du lyssnar och forstar nar jag altar och klagar. Att du alltid staller upp och finns dar for mig. JAg uppskattar ALLT du gor for mig. Love you..

Rakel borjat skolan och det har gatt bra har aven utvecklat en bra lamnings strategi.  Ex kexet bor ju dorr i dorr med skolan och jag bor inte sa langt bort darifran pa kartan. Men med public transport lite knepigt. Sa nu vallar jag upp mina barn varje morgon  aker med dom till finsbury park dar dom traffar Isabelle som tar dom vidare pa buss nummer 2 till skolan. Och det gar an sa lange peppar peppar bra. Tur att jag har en sadann stravsam Nanny som gar med pa allt flangande fram och tillbaka. I will miss you.....

Trana... jag tranar ganska mycket nu typ 4 dagar i veckan. Jag kan springa 5 km pa 30 min och har gatt ner 4kg, kanske inte later sa mycket men jag har kampat hart for dom. Nu ar det bara 2 kg kvar sa ar jag nere pa 62 ho ho... Sa kan jag promenera i bikini och vara glad och nojd med mig sjalv.

Ex Kexet.. Jag traffade ju nya flickvannen forra veckan, och om ni vill ha den PC verisionen utan kanslor inblandade. Hon ar en sot blond petit liten tjej som verkar alska min barn och tar god hand om dom for det ar jag mycket tacksam for. Ja menar det kunde ju varit vilken galning som helst.
Fragade om jag kunde fa tillbaka mina starbucks muggar som jag, Elin Cissi och manga andra samlat at mig.
Svaret latt inte vanta
-jag vet inte var dom ar
-vad menar du med att, du inte vet om du har slangt 25 muggar. Det vall inget du har glommt bort
-jag har kollat nu, kan inte hitta dom bara 2. Har ingen aning om var dom ar kanske hemma hos flickvannens mamma eller nagon annanstans.
-okej, tror du att du kan lokalisera muggarna snalla
-ja jag vet ju inte, och det ar ju inte dina muggar jag kopte  faktiskt manga av dom
- ja till mig.....

Forstar ni han vill behalla muggarna  han vet inte ens var dom ar, maste vara jakligt viktigt da eller?

I kvall ska jag ha Birthdaydrinks for jag fyller ju ar pa Lordag.

Ps jag lovar x kexet kommer ringa nu..... du far inte skriva om mig pa bloggen... Du jag skriver vad jag vill...







Kommentarer
Postat av: Sara

You go girl!! Xxx

2009-09-16 @ 18:17:41
Postat av: Anonym

snygg blogg kommentera min

2009-09-16 @ 18:19:34
URL: http://brunettsåhetttt
Postat av: Anonym

nice blogg kommentera min

2009-09-16 @ 18:19:58
URL: http://raniauh.blogg.se/
Postat av: Cissi

Du far skriva vad du vill, det nar ju inte direkt upp till gransen for fortal... Sen kanske det inte hjalper for att fa tillbaka muggarna... Jag koper nya at dig, inga problem! :) Eller vill du hellre ha sota engelska temuggar med rosor kanske (tycker jag i alla fall ar finare, men men) Folk gor konstiga saker ibland. Jag har en kompis som jobbar pa kronofogden, de gar och gor utmatning for sana saker i sverige, just for att folk inte vill lamna tillbaka typ 1 dator och tre par strumpor, och nar de kommer och knackar pa sa kan de inte hitta grejerna "na, de ar hos min kompis" osv osv, sa du ar inte ensam! :) Om det nu hjalper... Men kul att tjejen ar bra med kidsen!

2009-09-16 @ 21:10:39
Postat av: Cissi

Men muggarna, det ar ju bara saker, ar det sa viktigt i slutandan? Kanske ar en bra grej att nagot fran the past forblir dar, sa slipper du ga och dras pa dem, lat x-kexet ha kvar the past i sina skap i stallet...

2009-09-16 @ 21:17:09
Postat av: Malin

Absolut jag ar over muggarna, och jag har alldeles utmarka rosiga Cath Kidson muggar hemma i mitt kok. Det ar bara storigt.

2009-09-17 @ 14:09:44
URL: http://mamma.blogg.se/
Postat av: Cissi

Kollade just in cathkidstons hemsida, saaaa harliga saker! Kram!

2009-09-17 @ 20:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0