Hur kan jag ha tva barn med denna man

Hur gick det till och ska vi alltid halla pa sa har ?
Filifjonkan fragade for 2 veckor sedan om han kunde ha barnen i dag for dom ska fotograferas tillsammans med honom for Tidningen Junior.
Det rorde sig tydligen bara om nagra timmar pa eftermiddagen.
Visst sa sa ja, sen fick jag reda pa i gar via Bella att det tydligen rorde sig om hela dagen.
Ringde upp och var lite upprord, kan han inte beratta sadant. Jag vill hora det fran honom inte fran nagon annan.
Ja ja bagateller
 
Bella textade i gar och fragade om hon kunde fa ledigt i morgon las i dag. For deras hund ska do i dag.
Jag skrev tillbaka visst men kolla med fjonkan forst att det ar OK att jag hamtar dom dar.
Fick snabbt svar tillbaka att det var det. Det var OK med filifjonkan jag kunde hamta dom dar.
 
Gick hemma och fnulade lite och tankte att stackars barn ska jag halla pa och rodda med dom pa bussar i kvall
kl 6 bla bla.
Ringde filifjonkan och fragade om han kanske inte kunde lamna dom hemma hos mig eller om vi kunde motas halva vagen. Men det gick inte for sig. Om jag ville ha barnen tidigare hemma hos mig da fick jag losa det med Bella
 
Han fragar ska jag prata med henne eller ska jag. Visst jag pratar med henne sager ja..
 
Tanker lite till Stackars Bella deras hund ska do, nej jag far vall aka dit och hamta dom.
 
Lamnar barnen med Bella i morse sitter har pa jobbet i godan ro och ater frukost nar han ringer och undrar vad i h-vete jag haller pa med.
Som har gett Bella ledigt han har ju andra planer nu. Och varfor Rakel inte har hans skor pa sig dom hade hon behovt till fotograferingen.
 
ehhh jag har aldrig gett nagon ledigt det var ju han, hans skor?! trodde det var Rakels, och hon valde sjalv i morse. Vad spelar det for roll vad tror han att jag ska ta han skor. Hon ska vara hemma hos honom i nagra timmar. Ja det ar hemskt. Rakel hon vagrar bestammt att ha pa sig pappas klader som hon sager i  mitt hus. Stackars barn sager ja det ar vall hennes klader. Men visst jag bryr mig inte. Bara jobbigt att hon ska kanna dom dar kraven. (Vi brukar lamna over respekive klader pa mandagar nar vi byter vecka om dom fatt med sig nagot..)
 
Forsoker forklara for filifjonkan att det var han som gav henne ledigt inte jag och att da far han vall be henne komma tillbaka...Men det kanns ju inte ratt sa nu har jag sagt att jag kan hamta dom kl 5. Om nu chefen gar med pa det vi far vall se. Att han ska  aka taxi hemifran till Nottinghill och typ kommer passera mitt jobb pa vagen. Nej dom kan inte aka med honom jag MASTE hamta dom. Harligt harligt...

Jag tanker undra hur det hade varit om jag hade gjort samma sak pa hans vecka... Men det har jag tydligen gjort. Mitt minne ar vall kort.
Vad ska man gora. Tanka posetivt i kvall ska jag pussa och gosa med mina underbara barn och baka muffins.
Men i bland kanner jag bara jag ORKAR Inte och jag vill att L Ska vara har och ge mig en stor kram NU

 
Isak han kan rakna till 10 pa engelska... sa gulligt

Kommentarer
Postat av: Nina N

Du får en KRAM av mig!!!!!

2009-09-23 @ 12:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0