Nottinghill carnevalen

 

 

Vilken helg, jag hade ju varit orolig for hur jag skulle klara av det men det gick fin fint.

 

I Fredags kväll sa träffade vi Sara och jag köpte med mig dine in for 2 for £10 från M&S måste vara världens basta uppfinning for heltidsarbetande mammor. For £10 far man en side meal, huvudratt, efteratt och en flaska vin. All mat på M&S ar färdig preparerad och sa frach och alltid super god.

Vi at kyckling, färskpotatis i ugn, gott vitt vin och nan konstig dessert. Jag njöt av gott sällskap lite Tv for första gången på 2 månader, sen lag jag uppe halva natten och sträck läste nedanstående bok.

 

Kolla Isaks fina skor..

Lördag, akute till Brentan kollade på skor till Isak han ar nu stl 7 tror det ar 25, tills jag kom på att han redan har fina marinblåa seglar skor hemma som jag köpte nar vi var i Paris, sa vi treckade hem på bussen 1,5 timme. Jag blev aksjuk och saknade min bil. Såg klart hela gossip girl. Somnade tidigt. Vaknade 2 gånger av att L som var på fest  i något Beach house i New Yersey av misstag ringde upp mig med sin telefon utan att han visste om det. Ganska intressant att lyssna på någon sa dar i 3e hand nar dom inte vet om det :)Fick tvinga mig själv att lagg pa. Andra gången det hände var lite bättre for da pratade han om hur min mamma var sa bra på att aka skidor.

 

Nottinghill carnevalen,

 
Isak och Mia

Folkvimmel


Barnen blir nastan bortadopterade av denna fantastiska kvinna, Mias son Theo brevid Rakel sa sot..




Rakel och  dom Svenska Hedge fund killarna

Isak med den sota Nannyn


Vi stoter pa alla kidsen igen och utanfor det har huset lekte dom i sakert 2 timmar

Visste ni det att det har ar världens näst största carneval efter den i Rio och jag har aldrig gatt. Sa jag mötte upp Mia och Theo i stan och vi bokade oss fram. Barnen tyckte det var jätte roligt och blåste i sina visselpipor och vi mammor drack några redstripes. Vi hittade ett helt gång med människor som vara barn började leka med. Alla ville ta kort på Isak och tyckte han var sa sot. Min barn var nog dom enda vit barnen kvar på hela karnevalen nar vi gick. Men det var häftigt. Gamla gummor sålde ol och vin direkt från deras lägenheter, folk hade riggat upp stora stereo anläggningar utanför sina hus och alla dansade gatorna. Isak raggade upp en ur gullig engelsk tjej som jobbar har som  nanny, och Rakel chatted upp ett gang med Svenska killar som jobbade pa Hedge fund i City.. undra vem hon bras pa. Det blev en lang dag vi var ute mellan 13-22 nar vi kom hem var vi sa SKITIGA.

I går tillbringades hela dagen i lekparken i solen underbart.


Kommentarer
Postat av: LINDA

hej bra blogg kuul men ja undrar hur du fick ett tema på bloggen medd blåa blommer sj har jag en blogg men temat fasion ser ej ut så svara mig gjärna på min e mail [email protected]

p.s det är min dotters men hon ville ej ha msn :)

2009-09-01 @ 16:13:57
Postat av: Johanna

hej!

Ser super fint ut!

Hoppas allt är bra!

Kan vi inte snacka.

E på jobbet idag 040 611 00 24.

Kan prata från 9.30-11..

Kram JO

2009-09-02 @ 08:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0