Pink Party



Elin och Mari kom over pa Fredag kvallen, med blommor rosa skumpa manga flaskor vin och mat.

Maria hon hade cycklat fran Battersea hem till mig med en cheescake pa paket hallaren helt otroligt.

Onskar jag hade ett kort pa det.  Det ar ju oftast jag som lagar middag at dom men den har gangen lagade dom till mig och det var sa gott och lyxigt att bli ompysslad hemma.

 Skont att bara vara hemma. Gar man ut ar det alltid en treck. Ska man vara i baren, utanfor och roka, nere pa dansgolvet.

Ko till garderoben. Kom for ny drink. Nagra vill ga till annat stalle och sa tillbringar man hela kvallen med att cirkulera runt runt. Och sen Taxi hem, gillar inte att aka taxi onykter. Kanner mig alltid helt okej fram tills taxi momentet. Speciellt om han kor automat gas broms gas broms. KAn fa vem som helst att vilja krakas.

Nu cirkulerade vi mellan middagsbordet och vardagsrummet ca 50 cm. Vi var uppe sent sent. Minns att jag ringde L, eller MR Big som dom kallar honom for har nu. Nar jag gick och la mig, det ar ju lite konstigt med tidsskillnaden. Han sitter pa jobbet och far samtal fran sin halv fulla flickvann.

Jag tog en massa roliga kort i fredags men det sista Maria sa innan hon somnade pa mattan i vardagsrummet var inga kort... ingen blogg ingen Facebook. Sa jag respekterar det.
Ni far ett kort pa min underbara rosa liljor som luktar i hela huset.



Kommentarer
Postat av: Sara

Kan du inte emaila lite kort till mig da? ;) Later jatte trevligt och sa kul att bli ompysslad och overraskad sa dar! Kram

2009-09-29 @ 11:51:18
URL: http://www.londonsmile.wordpress.com
Postat av: Malin

Korten ar i min G10 ska ta med den till jobbet i morgon. Mejlade med Step i gar och vi pratade om att ga ut pa Onsdag kan du da? Alltsa nasta vecka

2009-09-29 @ 11:54:10
URL: http://mamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0