ska jag ga till gymet?

Sitter och dividerar med mig sjalv om jag ska ga till gymmet  (stavas det med 2 mm nej ?)eller inte efter jobbet. Jag at en pizza till middag i tisdags, jag var ju ute i gar och det slank ner en kyckling kebab pa vagen hem. Plus att champagne ar ju inte helt calorifritt heller.

Och i dag var jag faktiskt tvungen att ata pasta till lunch. hmmm Ja det blir nog gymet. For det lar ju inte bli nagot gymmande over helgen.
Spinning eller Lopning ...? Jag alskar spinning som Fredrika skrev pa sin blogg nastan lika mycket som sex.
Och nar man ar bakis kan det ju vara skont att inte behova tanka utan bara trampa pa.
 
Laste om Hollywood fruar programmet pa Aftonbladet, det verkar ganska roligt. 

Kommentarer
Postat av: Sara

nej stick till bermuda istallet!! :D ha det underbart xxx

2009-09-18 @ 13:35:38
URL: http://www.londonsmile.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0