Washington

Hej hopp sitter har pa jobbet och kanner mig som ett litet barn laddad och klar. Nymalade naglar, rakade ben, platttangat har. Snart snart far jag traffa min lilla alskling igen och jag kanner mig alldeles pirrig. Som man gor infor sin forsta dejt. Och jag har nu klurat ut vart jag ska aka. Washington. Men vad gor man dar? Ingen aning. Har fatt min nya kamera Canon G10 and I love it love it. Sa nu ska har fotograferas sa forhoppningsvis blir det manga fina bilder fran helgen. Ha jag som trodde jag skulle aka till en strand och hade packat 2 bikinis och en baddrakt... Men det kanske blir en tur i Vita Huset, eller en middag med obama...

Hors pa tisdag puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

sök en blogg med bar underhållning jajamän sök www.ayansalah.blogg.se hängmed varje vecka sprid denna blogg lita på mig du får en stor belöning



:)

2009-09-05 @ 18:05:14
URL: http://ayansalah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0