Doftljus


Doftljus fran Jonathan Ward


I love ljus som luktar gott i helgen nar vi var pa Wholefoods, (amerikasn lyxig underbar harlig mataffar )
Sa hittade jag det har ljuset i handblast italienskt glas. Och det luktar ljuvligt som sommarregn. Jag blir lycklig anda in i sjalen varje gang jag tander det. Bara det inte sotar det tycker jag faktiskt diptyqe ljusen gor lite granna. Aven white company ljusen sotar. Volspa ljusen ar bra. Vi far se om det har haller mattet.

Nr jag pulade ner det i kundvagen tittar han pa mig och sager.... och hur mycket ar kostar det, jag kontrade med att kan han kopa en flaska vin for £30 sa kan han kopa ett lukta gott ljus till mig for £20. Da blev han tyst.

Han ar fortfarande lite skadad fran hans forsta dofljus experience nar vi var inne i en butik som bara saljer doftljus och han luktade pa allt och hittad "rollce roys" ljuset, som han skulle ha. Jag tankte tyst for mig sjalv jisses ska han kopa det dar ja ja han prioriter vall det och nar hon kom till kassan och damen bad honom om £50.
Sa sag han helt bestort ut. Nar vi kom ut sa sager han om du nagonsin talar om for min mamma att jag kopt ett ljus for £50 kommer hon sparra in mig. JAg forstod inte riktigt da vad han menade men det gor jag nu. :) 



Kommentarer
Postat av: johanna

nej, det förstår inte män, det med dyra doftljus!

De gör de bara inte!



KRAM Johanna

2010-04-29 @ 22:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0