Hollywood fruar och solsidan

Jag tvittar på 2 svenska TV programm på svt play, Solsidan. Tänk er att jag bodde där när jag var lite men i kollektiv. Ja det var helt galet.
Den står högt upp på min önskelista när den släpps på DVD, det är väll för mycket begärt att den skulle göras med engelsa subtitles?
Och så Hollywood fruar såklart.. Jag bara älskar hon Maria Montazani eller hur det nu stavas. När hon skulle köpa ny skidjacka till sin man och det slutade med att hon köpte skidkläder till sig själv. Till och med Mr B garvade högt. Går det något annat på SVT som jag missat?
Jag och Isak dricker kaffe, en kopp för mamma och en lite kopp för Isak, (han drack 3)

Kommentarer
Postat av: johanna

Det är vad jag oxå gillar!

De 2 programmen.

Solsidan är tyvärr slut men det kommer en ny säsong!!!

I LOVE!

2010-04-23 @ 15:32:19
Postat av: Anonym

Det går en rätt mysig realitysåpa som heter "Drömmen om Italien" på 4:an. Handlar om ett antal par som får chansen att åka till Italien och rusta upp ett gammalt hus som i slutänden ska bli ett bed & breakfast. Om man gillar vackra vyer och det där med att få rusta upp ngt som sen ska drivas så är det helmysigt. Mest för att man får drömma sig bort lite!

2010-04-26 @ 09:57:48
Postat av: Nina Parkeborn

Den sista kommentaren var ifrån mig...

2010-04-26 @ 09:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0