Hurtiga Mari

Jag måste cancellera mitt gym kort. Har verkligen inte råd med sådant nu. Och dessutom har jag inte gått en enda gång sedan jag slutade jobbet. Men jag försoker springa istället. Vi har ett gammalt järnvägsspår som går utanför vårt hus som inte används länge så det är en stig. Finns säkert ett namn för det. Hursomhelst det är toppen att springa där eller jogga kanske man skulle saga. Jag försöker springa 3 dagar i veckan, det är skönt att springa och rensa huvudet. Dessutom är denna slinga platt och rak vilket underlättar. Brukar ta mig ner till finsburypark och tillbaka. Tror det är 5 km.

Johanna , visste du att mina stackars arma London barn aldrig suttit på en cyckel. Om dom inte smyg cycklar hemma hos pappa. Borde kanske införskaffa en cyckel till Rakel, vi kunde ju cyckla på slingan.  Det får blli nästa projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0