Mauritsius

Mauritsius, var fantastiskt, varmt och underbart. Over 30+ hela tiden, sa varmt sa varmt.


Hotellet var sa fint personal och mat underbar, ja ni hor bara superlativ. Vi blev uppgraderade och  fick ett enormt rum pa stranden, och da menar jag pa stranden. Det var 10 fotsteg till havet. Barnen lekte hela dagarna i poolen, sanden och havet. Rakel simmade med sin armpuffar i stora poolen medans Isak holl sig till det grunda. Vi at glass hummer och pizza i 5 dagar.


Det var en helt klart annorlunda semester, vi har ju aldrig innan riktigt semestrat tillsammans med barnen. Men det gick toppen. Vi gjorde faktiskt ingenting forutom att sola och bada, pa kvallarna at vi middag antingen pa stranden, room service eller pa balkongen. Vi spelade tennis med privat instructor, sa jag borjar bli lite battre. Jag har kommit till backhand. Ha ha.


Flygresan pa 13 timmar gick bra, alla andra barn somnade snallt utom mina som var vakna hur lange som helst. Men dom pysslade pa bra med sina malarbocker, playmogubbar och film tittande. Och efter ca 6 timmar sa somnade dom antligen...Rakel kraktes 3 ganger i taxin pa vagen till hotellet. Ja det var vall den enda incidenten pa hela resan..



Varat hotellrum, ar det under grona tradet, sa lyxigt jag hade kunnat stanna i 3 veckor till...


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Usch så härligt! Vilket liv!! Bara att gratulera!!!

Här ståtar vi med +11 i skuggan, så det är inte precis svettigt!

Snälla skicka Din maliadress så jag kan skicka litet roligheter när andan faller på.

Kramar!

GSN

2010-04-12 @ 15:17:57
Postat av: malin

min mejl ar [email protected] kram

2010-04-12 @ 18:07:33
Postat av: johanna

helt lovely!!!!

Vilken semester!!!!

Såklart den kom fram!!!

UNDERBART!

Ber dej snart igen, Ok???

KRAM

2010-04-12 @ 23:04:07
Postat av: Madde

Sweet! Du verka haft det supernice, cause youre worth it! Kom till oss i FL med kidsen nasta gang sa kan vi ga till Disney World :) Madde

2010-04-16 @ 03:38:26
Postat av: Tobbe

Godmorgon! :)

Allt bra?

Jag har frågestund på min blogg, Så ställ gärna en fråga! :D

Kram

2010-04-16 @ 04:15:26
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0