Anna Odell

I gar kvall lyssnade jag pa Anna Odells sommar pratar program. (Finns att ladda ner pa sr.se for er som missade.)

Eftersom jag inte bor i Sverige langre hade jag ingen aning om vem hon var. Tydligen sa icenssatte hon en psykos pa Vasterbron. Som slutade med att hon blev kord till psykakuten och inlaggd.

24 timmar senare sa avslojar hon att allt bara ar en blufff och en del av ett konstprojekt. Mycket intressant program kan inte riktigt bestamma mig for om jag tycker att hon fullstandigt GALEN eller om hon har en poang i det hela. 
Aven jag har nu fastnat for Hipstamatic... jag vet lite efter alla andra..





Jag och barnen hangde pa gymmet i dag, badade lange och fikade. Sprang pa deras aupair i omkladningsrummet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0