Bonus helg

Jag har barnen i helgen. En bonus helg. Vi har varit hemma och fixat hela dagen. Jag har organiserat Rakels kalas.

Forslag pa presenter till en 5 aring mottages tacksamt. Jag och barnen har interjuvat Nannys och det gar overforvantan.  Jag ar posetivt overaskad. Verkligen, trodde det skulle vara svart att hitta nagon som bara vill jobba varannan vecka..Det kanns sa skont for nu kan jag fokusera mig lite mera pa att jag ska borja plugga och inte ha ont i magen over barnomsorgen. Jag vill borja mitt nya liv nu jag ser sa mycket fram i mot att borja plugga.

Kommentarer
Postat av: Madde o Vendela

Vendela sager ritbocker, gossedjur, dockor, halsband, klistermarken och en tarta och kakor och massor av ballonger :) och frukost pa en restaurang

2010-08-08 @ 04:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0