Dalig tajming...


Helgen da Rakel fyller ar ska vi till Goteborg eftersom jag inte har henne detta aret. Tycker det ar battre att hitta pa grejer sa saknaden inte blir for stor. I gar ringde exkexet och fragade om jag inte vill ha barnen den 21a (Rakels fodelsedag) for han maste aka till en tropisk soderhavs o med jobbet den helgen. VA FAAAAnnnn ska jag gora nu. Biljetterna till Goteborg ar redan bokade. Att ta med barnen kostar £400 extra. Nej jag far nog bara tugga i mig att min lilla alskling far sitta ensam med Aupair och pappas nya tjej pa sin fodelsedag. Men det svider...

Tittar lite pa barnkalas stallen. (For att kompensera mitt grymmt daliga samvete)
Stallet Rakel vill ha kalas pa kostar £400 pund att hyra for 2 timmar och da ingar inte maten. Seriost vem betalar nastan 4.500 sek for ett barnkalas????  Da tar jag hellre med henne till Goteborg. Nej hon far ha ett litet mysigt kalas hemma. Jag foreslog att hon kunde fa en aktivitet i present typ dansklasser, tennislektioner etc. Men det tyckt pojkvannen gick fet bort en 5 aring behover en riktig present. Vi far valll se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0