I dag ar jag effektiv




Efter att ha tvattat 3 kg tvatt. Annonserat ute lite pinaler pa natet. Svarat pa en massa mejl.

Rensat upp efter ungkarlen som varit hemma en vecka. Traffat prasten i var nya kyrka sitter jag nu hemma och vantar pa paket som ska levereas nagon gang under dagen. Vet inte ens vad det ar. Tror att det ar en vit madrass from loombok. Kan inte ens dusch for da hor jag inte nar det ringer pa dorren.

Jag har fatt min valblanketter for postrostning, det enda partiet som bemodat sig att skicka brev med valblankett till oss utlandssvenskar ar Moderaterna. Den 19 september ar det val i Sverige och jag kommer alltid att rosta sa lange jag far. Jag tycker det ar viktigt att paverka. For dig som bor utomlands sa kan du lasa mer om hur det gar till att rosta. Du kan antingen postrosta eller ga till dit lokala konsulat ambassad och rosta.

http://www.val.se/valet_2010/rosta_nar_var_hur/utlandet/index.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0