Nu ska det gymmas..

Jag kanner mig som en repig skiva som efter varje helg bara oser superlativ. Men det har varit ytterligare en super duper helg. I Lordags joinade vi ett mycket fancy gym nara oss. http://www.davidlloyd.co.uk/.

Dom har 15 tennis banor, gym, gym klasser, inomhus pool och utomhus pool!!!!. Sa nu har hela familjen medlemskort inklusive Nannyn, ja det ar ett sadant dar posh stalle sa nar vi var dar pa rundvandring fragar saljaren saklart om vi har Nanny...ehh jo det har vi ju typ. Sa nu har vi ett blankt medlems kort som saljaren sa "som vem som helst kan utnyttja Nanny, mormor, morfar och ta med barnen pa deras aktiviteter saaaa praktiskt. "


Dom har massvis med afterschool activites och kurser i tennis, badmington och simmning for barn. Och for vuxna ocksa sa nu jaklar ska har spelas tennis. 


Sa efter kyrkan i dag akte vi dit 10 min med bussen raka vagen och badade och solade i 4 timmar i deras folktomma utomhus pool. Helt otroligt att den var tom.(alla rikingar ar val pa sol semester) Jag han med lite motions simmning, traffade en massa nya harliga manniskor ett sadant stalle dar alla sma pratar med alla. Det gillar jag. 
En dam i poolen kommenterade min fina branna och undrade var jag varit, jag kontrade med
"Deserted Island in Sweden... " hi hi

Jag och Rakel hade lite harlig girl time i omkladnings rummet som ocksa var sa fint med fracha blommor, harfon och handukar. Ja ni som bor har i snuskiga London forstar vad jag menar. Som utlandssvensk uppskattar man VERKLIGEN rena stallen. 

 
Och jag uppskattar ocksa att jag har en sadan harlig pojkvan, vi gillar verkligen att gora samma saker. Nar vi ar ute en hel dag som i dag sa funker det sa bra mellan oss och barnen.. Aldrig nagot tjafs om vem som ska passa barnen. 
Vi turas och det flyter sa fint och bada far lie egen tid och jag kanner aldrig att jag far daligt sammvete, eller ar arg pa min andra halft for att han inte hjalper till tillrackligt. Det ar fint och sadant som jag varderar sa mycket. Man lar sig vad som ar viktigt

 
Nar vi kom hem var alla sadar harligt sommar trotta. L somnade i Isaks san och jag och barnen tittade pa NannyMcPhee en sadan gullig film. Jag grat

Kommentarer
Postat av: johanna

Gud vad mysigt ni verkar haft det!!!

Och Nanny filmen den har vi oxå sett! ( den med Emma Thompson väl)?

Så gullig!

Ringe dej snart!

KRAMIZAR Johanna

2010-08-08 @ 23:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0