Pergola garden i Goldersgreen

I dag hittade vi en fin liten parla i Goldersgreen. Jag har last om det har stallet men aldrig tidigare hittat dit jag har kanske inte heller anstrang mig sa. Tog bussen upp med en av Rakels kompisar fran skolan och sen var vi ute HELA langa dagen och avslutade med middag pa Kenwood House. Gillar det nar man kommer hem kl 7 och det ar direkt i sang.


Kolla in Kiwifrukten...


Nu sover dom gott i Mammas sang.. som Rakel sa mamma din sang ar mycket mysigaren en min...


jakligt trott mamma..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rakel fick ju en himmel med rosen knoppar på kommer du ihåg?

mamma

2010-08-27 @ 21:57:07
Postat av: Hanna

I LOVE Hipstamatic - very cool.

Ja herregud va ni har rest de senaste 2 aren sa snart bara maste ni ta er ner till Perth :*

2010-08-29 @ 10:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0