Party night...




I  fredags passade jag Saras barn dom var har pa sleepover. Riktigt mysigt att ha lite barn i huset nar jag saknar min egna sa. I lordags motte jag upp med Sasha hemma hos henne. Jag tog mig med nod och nappe dit.  Buss,
3 tagbyten  rulltrappor som inte fungerade, och sen en promenad pa 10 minuter i mina skyhoga ny klackskor.
Vi drack en himmla massa vin och pratade en massa skit. Det ar roligt nar man traffar nya vanner i min ”hoga” alder. Vi motte upp med killarna och gick pa nattklubb . Och jag ar evigt tacksam for att ingen fran varat hushall stod for den barnotan.  Champagnen och Vodkan keept rooling in.

Jag ramlade  sa klantigt och skar upp halva tummen och fick plastras om i koket. Det ser ganska illa ut men jag ska fraga dom i morgon i skolan. For vi ska namligen ova pa wound dressing..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0