Solglasogon

Jag ar inne och snurrar pa det har med handvaskorna igen. (Jag har trakigt pa jobbet)
Men det ar sa dyrt, men billigare pa flygplatsen Mullberry Hoby Mitzy medium size kostar bara £382 istallet for £551. Ja jag ringde och fragade.

Och Gucci vaskan den jag vill ha helst av allt kostar £1570 istallet for £1810 Sa det forstar nog alla att det inte blir nagon handvaska.


Det ar faktiskt helt stort.


Men ny solglasogon vill jag ha.  Ska jag ha.  Jag vill ha samma som Elin Woods, tror det ar Rayban Cats

Hon ar forovrigt om ni fragar mig skit snygg.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar din blogg som MEST! när du skriver om LYX (i love) och om kräks och reality!!!

Blev så inspirerad av dessa glasögon att jag redan NU surfar runt...

Tycker oxå Elin är Super snygg! verkligen super!

Kram din galna kusin Johanna

2010-02-11 @ 20:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0