Tandlakaren, jag ogillar det.

Jag var hos tandlakaren I morse jag hatar att ga till tandlakaren.  Kunde inte sova alls i natt bara vred och vande och tankte pa BORREN. Nu ar jag helt dod, och skulle kunna somna framfor datorn.

Hade varit intressant och ha den dar app till Iphonen som Mats visade i gar. Man lagger den under lakanet och den mater hur man sover, och vacker dig nar du ar i lattsomn. Tydligen extra intressant och studera dom dar somnkurvorna efter man druckit lite. Ska forsoka hitta den i dag den nya appen. Problemet ar att i var sang ar det sa manga som sover i olika omgangar sa undrar vems kurvor den skulle mata?

Tillbaka till amnet min tandlakaren ar faktiskt  riktigt snygg. Sjalv har jag en riktig ful dag sitter har i en noppig gammal klanning och uppsvullen mage. Jag vill ha ett jobb dar man kan ha jeans. HATAR att satta pa mig kalla kostym byxor nar det ar +-0 snoblandat regn utanfor.

Tandlakaren gor ont och kostar pengar £295 senare. Svangde forbi GAP pa vagen tillbaka pa jobbet tankte jag kan ju lika garna spendera lite till. Isak fick fin fin klader. Da slutade mitt kort att fungera, trots att jag faktiskt har lite pengar kvar. Banken kanske tyckte det rackte for i dag ?

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Usch jag ska snart ga och laga 4 stycken :(

2010-02-23 @ 11:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0