Weekend



Sitter har pa jobbet och raknar timmarna till kl 17.00 da vi ska aka skidor. Pa lunchen ska jag i vag och byta lite kläder. 
Jag strand shoppade lite forra veckan. En ljusrosa lang skjorta som man kan ha over bikini. Nar jag kom hem insag jag att jag faktiskt hade en nastan identisk skjorta hemma som jag kopte pa Forever21 i LA.
Kanns lite onodigt med 2 av samma.  Handlade ocksa en stickad vit och bla randig klanning, valigt nayvy.  Den ar fin. Bara lite for kort lite for tajt.  Eller sa ar jag for lang och fet.  Kanske blir det ett par nya ballerina istallet  och ett par sota shorts. 

Det ar det som ar roligt med att resa man kan packa sina basta klader, och gora fina kombinationer.  Man tar ju bara med sig det basta. Men det slutar  alltid med att jag shavar run i hoodie och mjukisbyxor. Och sen sager Big att vi ska bara ga till lokala pubben och dricka lite ol med grabbarna och jag gar ut i Jeans och topp och sen slutar det pa 5 stjarnigt hotell med Hollywood kandisar. Men jag har lart mig nu sa jag ska packa party klader.

Men jag har packat noll party till helgen. Vi ska aka skidor och blir det party till trots, da far jag vall parta i T-shirt och topp.  Sa kan vi lasas att jag ar en sadan dar cool tjej som aker skidor hela vintern och inte bryr mig alls.,


Blir det party i helgen far jag ga ut sa har, for det ar vad jag har pa mig i dag. (Valdigt lesiure for att vara pa jobbet. Mne vi far ha ledig kladsel pa Fredagar  :) )


Kommentarer
Postat av: johanna

snygging!

Mina JOe Malone prylar verkar inte dykt upp än...är jag rädd,

vi väntar tills nästa vecka annars får jag sätta in pengar o du skickar igen!

Kram

2010-02-05 @ 22:07:39
Postat av: Ida

2010-02-08 @ 18:41:57
Postat av: johanna

Den har kommmit!

TACK!!!!

Kan jag vara jättejobbigt o beställa mera grejer?

Kram Johanna

Hur var semestern?

2010-02-09 @ 08:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0