Födelsedags present

Lagom tills man klarat av julklapps angesten ska man hosta upp fodelsedagspresent. Aah jag känner mig sa nöjd med mig själv jag har hittat en sa bra födelsedags present till min lilla älskling som fyller ar pa lördag. Slutsalt overallt men efter ha ringt samtliga aterforsaljare i London sa har jag hittat en som ar kvar i Hampstead som jag lagt undan dessutom pa REA.

Som grädde pa moset ska vi dit och ata middag i kväll sa jag kan plocka upp den pa vägen.

Kanske far han det redan i kväll jag ar ju inte sa bra pa att halla mig. Och det ar sa roligt nar man hittar något som ar riktigt bra.  Vill ni ha en ledtrad, vanligt förekommande pa Ostermalm. Importerad från Canada.  Jag har kopt den utan pals. Tror inte han gillar det.  Marinblåa. …. La la jag ar sa glad.  Dom ar inte alls lika vanliga har, sa jag fick leta länge. Gillar han den inte tar jag den sjalv.

Johanna jag shoppar. Inga problem.


Kommentarer
Postat av: johanna

MY GOD GIRL!

PUSSily puss!

2010-01-05 @ 22:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0