For er som ar intresserade



Sag pa Brothers and Sisters i gar kvall. Det var dubbla avsnitt.


Jag tanker pa vilken resa jag har gjort sen jag borjade titta pa det. Fran gift 1 barns mamma till skild 2 barnsmamma.  Jag mins hur jag precis hade bestämt mig for att det har fungerar inte längre. Det var ungefär samtidigt som Sarah Walker lag i skilsmässa. Hennes man var iof otrogen. Men shit jag satt uppe pa nätterna och grat. Nu har Kitty precis fatt reda pa att hon har Cancer. Medans hon kampar pa med sitt äktenskap, en man som jobbar 1500 timmar i veckan och aldrig har tid. Ser inte sin fru eller deras barn.  Han kommer hem och bara pratar om sitt jobb jobb jobb ser henne knappt tills hon till slut skriker till honom jag har cancer. Sen grater alla sa klart. Sen sager Rob Lowe med hes stamma


-I love you

- I was worried you would say that because now I don’t know if you love me just because I have cancer.  


Justin och Rebecca har precis forlovat sig och Justin  tragglar med sina lakar studier och Rebecca vill bara prata brollop.  Kevin och Scotty funderar pa att skaffa barn. Men Kevin han ar osaker, for Scotty han som vill ha barn mest han jobbar sa mycket. Scotty sager om vi skaffar barn maste du lova mig att du slutar ditt jobb om det blir for mycket. Da sager han  valdigt dramatisk ”Scotty I can’t promise you that but I can promise you I will never neglect our children and I will always be there for them”


Ahh sa sot, précis vad han vill hora. Inte du ar en idiot varför skulle jag sluta jobba…


Ja nu ska jag traggla mig igenom resten av arbets dagen, fick precis  fran


Mr Big, Would love to go to lunch, but tied downJ You want to get a phenomenal dinner after drinks with Sarah.


Hmm ja han har ju lite to make up for. Han ar too god, det var ju precis vad jag behovde. Lite harlig kvalitets tid. Men shit vad ska jag ha pa mig...   Det far bli lunch shopping.



Trevlig helg, Kram


Kommentarer
Postat av: Faster Lena

Länge se vi sågs. Men jag ser så stor likhet hos oss. Hittade ett underbart förkläde på Röda korset med initialerna R A. Tänkte då, vilket barnbarn har detta som namn.Men så minns jag Rakel. Förklädet finns, precis som ni finns. Kram Lena.

2010-01-22 @ 22:40:16
Postat av: Faster Lena

2010-01-22 @ 22:43:09
Postat av: Faster Lena

Ja, det är en lång resa du har gjort. Du är stark. Det är vi alla i Dahlqvist släkten. Vi ger inte upp i första taget. Kämpar på. Men glöm inte ödmjukheten, det du ger, kommer tillbaka.

2010-01-22 @ 22:51:32
Postat av: Faster Lena

Har läst ännu mer, kära Malin, försök att lägga alla vänners problem över din axel. Bry dig om dina barn å din älskade så mycket du kan. Men jag vet det är ett svårt.

2010-01-22 @ 23:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0