Helgen i text...

Resten av helgen var bra. Som vanligt. Vi fick var underbara underbara kunga sang levererad Lordag morgon. Tog en massa fina kort i Sondags pa nymalade stolar, sminkbord och sangar. Men sen dog ju internet och jag svor och skrek.

Lordagen hangde vi i Crouch end, kopte nya sangbord. Hittade fina smala i teak samma som sangen. Vilket var bra for sangen ar gigantisk.  Och da vill man ju inte ha forstora bord. Sen var vi inne pa Special Intrest  http://www.ofsi.co.uk/

Det var dar vi hittade varat middags bord. Jag skulle kunna kopa hela affaren. Det ar roligt dom har mycket saker fran Sia. Sa vi hittade nya tallrikar, en fin spegel som jag hoppas blir fin over soffan. Tak krona till hallen och sido bord ocksa till hallen. Avslutade med middag pa Monkey Nuts.

I sondags irrade vi runt lange pa Whole food, ALLLLSKAR den affaren. Kopte 100 kg ost och god plock mat. Barnen fick sushi till lunch och god glass till efteratt.



I gar kvall var jag har http://www.thebotanistonsloanesquare.com/ med Maria. Mycket trevligt stalle. Jag at tryffel svam risotto. Love it. Vi hade ordentligt med tjerj snack och altade en hel del under kvallen och pimplade rodvin. Kanns segt i dag.

Johanna ska bestalla dina Joe Malone grejer i dag. Det finns bara Body butter i den doft du vill ha kollade pa deras hemsida. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0