Pudel

Det gar riktigt bra det har mitt sociala experiment och det ar roligt att fa lite tid att traffa vanner man inte satt pa Laaange.

 

Dock ar han den dar hemma inte sa glad pa mig. Tanker inte skriva varfor for da far jag vall annu mera bassning. Men ni som laser mig ni vet ju. Jag hade ingen aningen om att det skulle bli ett sadant himmla liv i luckan men det blev det och jag tanker inte gora om det. Men jag tycker han ar skit fanig.  Jag tycker forstas att jag inte gjort nagot fel alls. Men jag hatar nar folk ar arga pa mig och sa far jag en klump i magen. Och han ar ju ALDRIG arg pa mig. Han ar alltid lugn snall och forstaende. Det ar ju bara jag som ar grining och        pm:sig imellan at och far konstiga utbrott over gardiner saker som behover goras och planeras men det ar ju normalt jag ar ju kvinna.

 

Kanske far jag ga hem och gora pudel i kvall, men det kanner jag inte riktigt for heller.  Nej jag ska titta pa nya Brothers and sisters.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg

Postat av: Madde

Bevisligen ar du smart! Thihi bra det. Men du kanske ska ta ett snack me honom sa allt inte vaxer och blir varsta grejjen, han kanske kanner sej lite utanfor de veckorna darav hans beteende? Heja Dej!

2010-01-22 @ 00:49:46
URL: http://madhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0