"Travel ideas for Spring 10"

Ha ha fick det har mejlet i morse "Travel ideas for Spring 10"

1. Swiss Ski
- St. Mortiz - 3 days
- Zermat - 3 days
- Geneve 1 day

2. Mauritius

3. Mediterrean cruise

4. Maldives (if we went here, I'd really want to dive.)

Ska jag skratta eller grata. Den dar mannen ar fantastiskt. Vet inte var jag hittad honom. Hur det gick till.
Att ingen anan stek het NY blondin from upper east inte hunnit borra klorna i honom innan ar for mig en gata.

Har ar en underbar man. Vi har sa roligt tillsammans. Vi kan slappa, parta, flytta hus, resa allt ar sa enkelt och okompliserat med denna man. Att han sedan tycker att jag lagar fantastiskt mat, blir evigt tacksam om jag viker hans kalsonger gor att jag kanner mig sedd och behovd. En bra kombo.  Han ar bra pa att fa mig att chilla varva ner och inte hetsa upp mig. Vilket jag gor 15 ganger om dagen. Han ar stabil bra lugn och trygg. Och det basta av allt jag vet att han dyrkar marken jag gar pa och det ar bra. Visst vi kan tjafsa och gnabbas om saker (ja det hander) Men jag vet i slutandan om det ar nagot jag verkligen verkligen vill da blir det sa forr eller senare.
Mina barn dom avgudar honom, honom han ar mycket battre pa att leka en vad jag ar. Spela boll, sta pa huvudet. BUsa och vara rolig. Varje dag nar jag kommer hem det forsa dom fragar
- Var ar X,
- Pa jobbet
- Nar kommer han hem, vi laaaangtar efter honom...
Kunde inte bli battre. 


Kommentarer
Postat av: johanna

Vilken man du har!!!!!!

Och vart ska du välja att åka!!

Snälla säj Maldives eller Mauritius!!!

Ditt tel nr?

Kjam

JOhanna

2010-01-07 @ 21:23:33
Postat av: Guri

Jag tycker helt klart Genève! ;)

Kul att läsa om ditt fantastiska liv!

KRAM o gott nytt år!

2010-01-07 @ 23:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0