Birthday drinks..



Ylva & Spencer..

2 glada blondiner

Fran Vanster Okand TV producent, Alex, OC, and Valibour.


Sotaste paret

Trakigt att bara tjata om varmen hela tiden, men det ar fortfarande tropiskt har.
I helgen var jag pa Ylvas Birthday drinks i  Primrose Hill. Hon ar verkligen en otrolig harlig kamrat. Det ar skont med vanner som man kan vara sig sjalv med totalt och prata om allt. Inget problem ar for litet eller for stort for att altas. Och det viktigaste vi hanger inte bara for att vi bada har barn. I bland sa kanner jag mig lite utanfor har man har manga ytliga bekantskaper men fa vanner och jag passar inte riktigt in nagonstans..
Jag ar antingen for mammig, (for mina singel vanner) for singel (for mina mamma kompisar), for ung eller for gammal.

Vi gick faktiskt bada tva samtidigt pa Nacka Media gymnasium i 2 veckor, och vi har bada jobbat pa Sparlivs pa Nybrogatan.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilket gulligt kort pa dig och Landis.. sota! Puss

2010-07-13 @ 12:46:13
URL: http://londonsmile.wordpress.com
Postat av: Malin

Haller med det ar ett riktigt bra kort pa oss..

2010-07-13 @ 13:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0