En helg i min smak

Denna helg inneholl, alllt som jag gillar. Mina barn, karlek, vanner, shoping lite lyx. Sa jag ar mycket nojd. Min sma gullgrisar var har fran Torsdag till Fredag. I fredags rensade vi HELA tradgarden i 6 timmar. Vi har tva gigantiska trad i ena anden av tradgarden som bara faller och faller lov. Men alla dom ar borta  nu det maste ju vara fint tills pappa kommer.

I lordags tittade vi pa bil, jag alskar bilar. Bast ar att kora bil sjalv, men att aka med ar ocksa OK. Jag mins att jag fantiserade redan som ung flicka om vilken bil jag skulle kopa nar jag blir stor. Jag kan avsloja sa mycket att koper vi bilen som vi tittade pa i Lordags kommer jag bli en mycket nojd tjej, och det var ingen bil jag drommde om som liten. Sen at vi en valdigt kalori mastig middag pa Dim T.

Jag och Ylva smet ut en svang pa Lordag kvallen och luftade fotterna. Pa Sondagen hade vi forst Brunch pa Otto Leigh innan vi drog vidare till Lainsborough


hotel dar vi forst drinkade i Biblioteket, jag sprang ut pa lite shopping. Eftersom jagfaktiskt matt lite fysiskt daligt over att jag inte hunnit med nagon REA shopping denna sommar. Sa det blev lite fynd pa Zara (sa klart.) Sen satt vi oss i the Garden room och jag bestallde in den godaste Ceasar sallad jag nagonsin atit.

Min diet den gar ganska bra, hade invagning pa nya vagen i morse och nu star vagen pa 500gram mindre. Ett steg i ratt rikting. Jag hade ju en plan att jagg skulle springa varje dag forra veckan det blev inte riktigt sa men 5 av 7 dagar. sprang jag.  Hoppas jag kan ro lite pa Jonsholmen.



Fredags mys med familjen


Drinkar pa Lainsborugh bilden ovan ar fran deras garden room, som ar utomhus. Fantastiskt stalle.


Kommentarer
Postat av: katarina

Malin, jag hittar inte dig på facebook! så skicka en förfrågan till Katarina L M Gustafsson eller langa över ett mail till [email protected].



KRAM TILL ER SÖTNOSAR!

Vi ses i september!

2010-07-27 @ 09:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0