Full rulle har hemma..

Dagen so far i blilder



8.30 Min son ar mycket morgon trott och vill inte alls ga upp, jag drar upp honom ur sangen och han springer tillbaka

08:45 Efter att ha hetsat runt pa morgonen upp och ner for alla trappor...


09:00 Den har otroligt vackra busken gar vi forbi varje morgon pa vag till skolan
07.30 Rakel kommer pa att det vore shysst att ta med sig lite chocklad bollar till skolan som kompliment till pannkakorna



11.34 Syr Priat kuddar till Isaks rum, tack sota mormor for tyget


11:58 Syr fula ankunge drakt till Rakel..



13.00 Skriver brev till Boomerang min chinos har spruckit i sommen, far tva autoreplay tillbaka pa semester ater 16/8 och ater 6/8 helt galet att folk ar pa semester HELA sommaren...


16:28 Rakel har Aina over pa besok..

Det ar full rulle har, i Mandags var Ylva och Ebba over pa formiddagen, efter skolan kom Luke, Jay och Lydia forbi.
I gar var Nana och Elisabeth over pa playdate.

I morse lagade vi chokladbollar och pannkakor till Rakels skolavslutnings lunch. I dag kommer Mari och Aina forbi. Och Stephanie ar pa besok fran USA. 

I morgon skolavslutning sa jag maste fixa Rakels fulaAnkunge dress i kvall. I morgon skolavslutning och ny playdate hemma hos Olivia.

Fredag antligen kommer diskmaskinsreperatoren och vi ska pa barnkalas det galler att halla sig sysselsatt.

Isak han ar sa duktig han kampar pa med sin potta det gar framat ( tvattar mycket).

Sjalv kanner jag mig som en dalig flickvan for tillfallet. Forra veckan var jag lag och deprimerad och saknade barnen. Denna veckan sa kanner jag mig slutkord. Kanske inte sa konstigt med tanke pa ovanstaende schema ha ha...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0