I dag var jag pa min nya skola

Nu ar det bara 2 manader kvar tills jag borjar pa universitet. I dag var jag dar pa introduktions dag. Jag kanner mig sa laddad och motiverad. Campuset ar nybyggt rent och super fracht. Dom har till och med tennisbanor sa har jag tur kanske jag kan joina skolans lag. Det var ganska manga aldre studenter som ocksa hade barn som var dar. Sjalvklart sa fick jag den mest underliga manniskan efter mig i hasorna hela dagen.



Mitt enda aber ar fortfarande barnomsorgen, vi kommer vara i skolan 9.30-16.30 varje dag. Redan i November skickas vi ut pa varan forsta praktik och da jobbar man sjukhusskift. Sa vem som ska passa mina barn kl 07.00 pa morgonen vet jag inte riktigt. Kanske kan vi ha en aupair?

Jag smyg tog lite foton kanndes fanigt att springa runt och fotografera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0