Inkastad mat, sleep over och fun fair...


Vi gar pa St Michaels school fair och kollar in alla grejer man kan gora...
Rakel ar i heaven, sa mycket fina harliga tjejiga leksaker.. hemma har hon inte ens en barbie docka...



I fredags var jag och barnen hemma hos Sara pa kalas. Tank att tjejerna kannt varandra i 4 ar redan.
Jag och barnen sover for bada vara pojkvanner var ute pa vift den kvallen. Det var som pa den gammla goda tiden.
Tank att vi bodde tillsammans i 4 manader. Med 4 beebisar...Det var tider det. 

Jag lyckade glomma bort att jag hade OCADO delivery (mat leverans) samma kvall sa jag hade en arg delivery kille som ringde upp mig kl 22.30 pa fredag kvallen och undrade varfor jag inte var hemma. Det fick pojkvannen ta hand om nar han kom hem ganska mycket senare pa kvallen (jag skojar inte det sag ut som om nagon hade statt pa 5 meters hall fran kylskapet och slangt in maten. Dessutom var halften kvarglommt utanfor. Men det var tydligen morkt nar dom hade letat efter all mat :)

I Lordags var vi och kollade pa Rakels nya skola dom hade school fair. Sa nu har vi redan donerat en massa pengar till skolan innan hon ens har hunnit borja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0