Nu ar det mycket

Var tvungen att akut ga till tandlakaren i gar eftersom jag hade tappat delar av min tand. Jag sager det nar det kommer till mig och mina tander vore det lika bra att bara rycka ut allt och borja med lostander pa en gang.

Min tandlakare ar varldens basta han hypnotiserar in mig i ett lugn som ar vart varenda krona. Han ar sa klart svin dyr i gar fick jag punga ut med £180  efter att jag flortat till mig £40 i rabatt. Sa jag overvager att skaffa forsakring.


Resten av veckan kommer att vara helt galet bussy, ska till universitet.

Vi har 2 olika snickare, malare, stadare och deliveries som ska komma denna veckan. Jag ska till doktorn och sitta barnvakt. Jag har langa listor pa grejer som maste fixas varje dag. Jag vantar fortfarande pa vara pass som jag var tvungen att skicka in motsvarande CSN.
Om dom inte kommer snart far jag panik. Vi ska ju till Sverige om exakt 7 dagar. 


Kommentarer
Postat av: Madde

Tuddels! Det nagellacket var i sommar looken men jag ska kolla vidare om d finns nagonstans :)

2010-07-21 @ 00:55:05
Postat av: Malin

Jag trodde det var sommar nu ;)

2010-07-21 @ 12:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0