Potttraning

Sa har det borjat i dag var jag och Isak och handlade Peppa pig kalsonger och Ben10 kalsingar.
Finns Ben10 i Sverige ?  Han valde sjalv.

Nar vi kom hem forklarade jag att nu finns det inga blojor mera. Han grat och sorjde skrek efter blojan men jag var ben hard/. Detta pagick i ca 40 min, men nu har han verkat komma over schocken han forstar att det nu inte finns nagra blojor for pojkar over 3. Han har hittills kissat pa sig 2 ganger och kissat i toaletten 4 gr. Men 1 gang i timmen pa pricken sa satter jag honom pa toan/pottan. Sa det ar vad vi ska gora HELA denna veckan sitta hemma och ova pottan.


Kommentarer
Postat av: Sara

Heja Isak!

2010-07-14 @ 20:10:42
URL: http://londonsmile.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0