Borta bra men hemma bast


Jag akte til Sverige i Onsdags, treckade fran Skavsta med buss till Nykoping. Vantade pa ett forsenat tag i 2 timmar vidare med tag till Nassjo och sedan Huskvarna. Tillbringade 2 underbara dagar med pappa. Gick pa alla mina bankkontor tog tag i mina svenska finanser sa nu ar det uppstyrt.

Shoppade och han med en svang pa Erikshjalpen. Motionerade, at kebabpizza och raksmorgas. I fredags tog jag bussen upp till Stockholm. I lordags var det Ninas mohippa mitt igentliga syfte for resan. Kan inte skriva sa mycket om mohippan for det vet ju  alla att det som hander pa en mohippa stannar dar. Men vi blaste glas akte skyview, och badade i bubbelpool. Jag gillade glasblasningen mest.

Madde forvanansvart bra i Sondag och han med en husvisning med foraldrarna langpromenad med Milou och en mysig lunch innan det var dags att aka hem. Och super snalla Mats lagade min dator.

Jag  hatar ryainair, visste ni att det du koper i Taxfreen maste fa plats i handbagaget? Det visste inte jag... Helt otroligt. Sa jag var tvungen att checka in min vaska till en extra kostnad av £35 grrr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0