Dagens shopping




Hmm ja skulle ut och hitta en Vit BH och kom hem med allt det har...?
Ja shit vad bleka ben jag har men lite mera branna, roof topp terrace pa The gansevoort i Miami i September sa blir det nog susen

Lagom stor frach ga ut vaska...

Mitt favvo marke alla kategorier sa bra kvalitet forutom VS

Filtar kuddar pladar det kan aldrig bli for mycket..

Tank vad lite shopping kan gor en lycklig. I gar insag jag att jag inte hade en enda vit BH sa det var mitt mission hittade en super fin fran Chantelle det ar mitt favorit marke dom sitter sa bra. Sen slank det ned lite annat smatt och gott. 
ocksa. Justfor tillfallet kanns mitt liv helt enkelt perfect. Det ar sa mycket som falllit pa plats dom senaste veckorna och att ha den lyxen att bara "fa ga hemma" puss och krama pa barnen hamta dom fran skolan slippa stress med jobbet och sen varannan vecka vara helt sjalv och gora precis vad du vill sova till kl 12, ata frukost i sangen, trana, sola ja det ar faktiskt fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud va smal och "fit" du är Malin! :)

2010-06-24 @ 20:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0