Fotboll



Ja det har med fotboll jag vet att jag har klagat men jag fattade kanske inte att han skulle se varenda fotboolls match. Vem bryr sig om Ghana - Tyskland. Men nar det val galler da ar jag pa.

 
Sa i gar kl 15..00 spelade England - Slovenien (tror jag) sammtidigt som USA-Algeriet.

Londons gator var spoklikt tomma det var helt dott. Alla tittade pa matchen, folk fick uppskov fran jobbet hade tagit semester osv.

Vi var ett litet gang mest Amerikaner da sa klart som ville titta pa USA matchen.
Hade det har varit 4 tjejer hade det organiserats fixats lunch och forberrets. Men nu pratar vi 6 killar. Nar vi kommer till den utvalda puben (Jag med grym skoskav att ga i hogklackat utan strumpor i +30 ar korkat.) Visar det sig sa klart att dom bara visade den engelska matchen.Vilket gallde for alla pubbar utom ett fatal overbokade amerikanska stallen. Ja huva.. En viss panik utbrot nar vi snurrade runt i olika taxi bilar. Sa det blev everyman for himselfe.

Big och hans kollega tittade pa matchen pa Gymet cyklandes pa motions cycklar ja helt galet. Vi akte hem till en av killarna som (parantes nu) bodde i den haftigaste lgh jag skadat pa lange roofterrace runt hela huset 180 grades utsikt over HELA London. En riktig party flat sa jag har redan bestammt att dar ska jag ha mina fodelsedags drinkar 18 sept. Skriv upp det i kalendern for da blir det hejdundrande coctailparty.... Nar England gjorde mal hordes det ett vral over hela stan, och nar USA gjorde mal i forlangning 92.5 minuter in da jublades det av gladje.

Sen gick vi alla pa pubben solen sken och alla var sa glad folk skrattade och sjong. Vilken stammning.
Pa Lordagen fortsatter det nar USA spelar nasta match.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0