Nina och Hakan wedding 2010



Sa fortsattning foljer pa varan Sverige resa, pa Lordag morgon lanade vi Johannas lilla lilla renau twingo och korde till Tylosand det blaste sa mycket pa vagen ner sa jag trodde nastan bilen skulle flyga av vagen. Vi  bodde pa Tylosands hotellet och jag hade mycket hoga forvantningar.

Men jag maste tyvarr saga att rummet var sa trakigt kanndes som en finlandsbat, morkttra och trakiga mobler. Hade nog tankt att det skulle vara mera vitt lite mera marin kansla. Men dagen darpa nar vi besokte deras SPA spelade ingenting langre nagon roll. Det var UNDERBART stora saltvattens pooler bade inne och ute med havsutsikt. Bubbelpool och flera helt fantastiska bastus. Valdigt bra for varan bakfylla.

Nina och Hakans brollop var sa fint, kyrkan var en gammal mysig trakyrka lagt i tak med levande ljus, kandes sa svenskt.  Middagen var pa Salt, som sag ut som jag hade tankt mig Hotellet, mycket vitt och marint. Maten var fantastisk sa god. Det ar ju ganska ovanligt att brollops middagar ar fantastiska.

Big han var mest intresserad av fotbollen England –USA dom spelade ju i Lordags och till allas gladje blev dett oavgjort.

Pa Sondagen korde vi tillbaka till Vellinge och tog taet over till Kopnhamn traffade 2 kompisar till Big som han hangde med nar han bodde i Japan och at en god middag i Fredrikshavn pa Meers tror jag att det hette. God Dansk husman stod pa menyn innan vi flog hem. Sa det var en valdigt effektiv helg och vi han med en massa det gillar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0