Rakel kan skala potatis

Våran lilla mini semester fortsätter. Barnen leker, Rakel har lärt sig skala potatis. Morfar är här och Martin och Isidors flickvänner är här. Dom heter Märtha båda två. Dom är så söta roligt att se mina små bröder som jag fortfarande ser som 6år gamla komma hem med flickvänner

I går hade jag fredags mys med Nina hemma i Sumpan och sen åkte jag till Berghs där det var skolavslutning.
Träffade min gamla chef Anders. Insåg att Sofia som nu är rektor ar  min gamla praktik handledare som jag hade på min första praktik plats på Sagt och Gjort.
Vi stannade kvar till kl 03.00 städade, bar bord och röjde. Det kändes som förr i tiden.  Nu i dag är jag lite trött. Jag har bakat ägg och mjöl fri gräd tårta till mammas kalas i morgon ska bli mycket intressant och se hur den blir.
Hoppades att pojkvännen  skulle komma i helgen och överaska oss alla, hur många hintar måste en kille få innan han fattar piken....
Gud vilket tråkigt inlägg...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur smakade tartan? nice med svensk sommar :)

2010-06-08 @ 18:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0