Veckan som gick

Ush ush jag ar sa dalig pa att uppdatera men jag skyller pa besok. Det ar ganska fullt upp har med 4 barn.

Vi har atit gott haft tjejerna over pa drinkar, I torsdags. Hangt i Highgatewoods, gatt pa det nya mysiga caffeet i Crouchend. Det ar galet att man knappt kommer i hag vad man gjorde for 3 dagar sedan. Barnen har lekt och lekt.

I lordags var Rakel i svenska skolan Isak var hemma med Big. Vi mottes upp pa stan jag textade och skrev glom inte att ta med blojor och wipes. Fick forst till svar sa klart var ligger dom... Nar vi ses i stan och Isaks har krakts i taxin och jag tittar i pasen da har han tagit med sig 2 losa wipes. Ni som har barn fostar att det ar hyseriskt rolilgt eller ?

Vi kopte hem otroligt god mat ostar och kallskuret sant som jag alskar. Sen gottade vi oss at brollopet hela kvallen.  Tycker som min kusin sa vackert och stilfullt. Och vilket tal Daniel holl vem skulle inte bli kar i en sadan kille. Dom ser sa harmoniska ut tillsammans och hans pappa vilket tal. Han maste ovat i flera manader.

Big han tittar bara pa fotboll varenda match halla... varfor ar det intressant att se Urugay - Spanien beats me. Men det ar ju bara var 4e ar.

Nu ar barnen hos pappa och en lugnar vecka vantar forhoppningsvis..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0