I kvall

Nar jag blir ledig ska jag lasa foljande bocker, dom ska alla komma pa bio under aret. Och det ar ju alltid kul att ha last innan. Nagon som last nagon av dom inte Stig Larsson, for den har vi vall alla last redan?


Fick privat leverans pa Choklad i gar pa jobbet, jag kommer sakna mina nord p killar. Gav halften till Katarina, annars hade jag tvangs atit upp allt.


Nu ska jag hemma och laga Schulmans Chicken tiikka  det star i receptet att man ska ha Chicken tiikka kryddmix. Det har jag inte, vi far se hur det gar.


 Till efteratt toblerone muffins och nya avsnitt av Gossip Girl

 


Kommentarer
Postat av: johanna

Receptet på T-muffinsen tack!

Lät ljuvligt gott!

//

johanna

2010-03-10 @ 19:31:59
Postat av: johanna

MÅSTE ha receptet till helgen!

2010-03-11 @ 09:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0