Pochahontas, pannkakor, och pys mys..

I gar kvall hade vi det sa mysigt, tittade pa pochahontas,  perfekt film  om man har en pojke som bara vill titta pirater och en flicka som bara vill se prinsess och barbie filmer.

Undertiden stekte jag ca  50 pannkakor, barnen at 5st var med Nutella.  Jisses. Sen laste vi lang saga I Karlsson pa taket.

Fick hem min Ocado delivery. Det ar verkligen helt fantastiskt att fa sin veckohandling hemlevererad till dörren.

Nu har jag dessutom installerat deras I phoneapp pa min telefon. Sa nar jag sitter pa bussen  och kommer pa att oj det dar skulle jag ju kopt sa knappar jag bara in det i min app och sen nar jag gor min vecko order ar allt redan dar. Det ar fantastiskt och spar mig sa mycket tid.

Vi gick och la oss tidigt, jag och barnen gosade i stora gastsangen. Rakel somnade tidigt jag laste min chick lit och Isak läste pirat bok, och pillade mig i haret med sina sma knubbiga fingrar. Han kommer alltid vara min lilla bebis.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad sota ni ar! :)

2010-03-23 @ 15:59:55
URL: http://londonsmile.wordpress.com
Postat av: jossan

Hej!

Jag hete´r Josefine och är 13 år. Jag har en blogg om heter jossetheshit.blogg.se

bar en fråga ,jag undrar om du vill att jag ska göra en header till dig?Om jag fick ditt lösen skulle jag ALDRIG gå in på den!

Men det var bara en fråga

svara järna på min mail!

2010-03-23 @ 17:22:33
URL: http://jossetheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0