bokade sverige resor..



Vi har dom har blommorna i tradgarden men dom blir bruna nastan pa direkten. Grannen tradgardsmastaren sa att dom drabbats av Camelia(tror dom hette sa) rost. Och att till nasta ar skulle jag pytsla pa med godningsmedel osv? Ar det nagoon annan som har tips? Det har med hus vilket jobb, jagskurade ju hela tradacket forra veckan. Det var sa rent sa du kunde ata middag pa det, Nu har det stormat, blast och regnat i 7 dar och det ser ut som skit. Ar det ok att hyra in nagon...?


Nu har jag tagit mig i kragen och ANTLIGEN antligen bokat biljetter till Sverige *2.
Forsta vandan blir 2 juni-7 juni jag och barnen (rakel har skollov), vore verkligen roligt att hinna traffa sa manga som mojligt.
Andra svangen blir 10-13 juni jag och Mr Big, vi ska pa sodra sverige turne, Kusinerna i vellinge, Brollop i Halmstad och sa tillbaka.

Jag bara langtar efter svenskmat. Det ar det jag saknar mest.

Lagade en konstig  mexicansk majs soppa till middag, Som sa klart barnen total vagrade at ata. Jag gjorde nagon annan skum soppa for 2 veckor sedan. Tror jag ska sluta gora soppor. Jag och mixern far halla oss till smoothies i stallet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kom förbi skövde 4-6 juni för då är det massa barn samlade;)

2010-05-05 @ 21:56:31
Postat av: Nina

Självklart är ni välkomna till nya lyan :) Saknar er så...

2010-05-06 @ 21:59:42
Postat av: Sophie

Har ni vägarna förbi Bjärred (4 mil norr om Vellinge) när ni är i Skåne så får ni komma in och säga hej! /Sophie (Facebook och fd OM-Gruppen)

2010-05-06 @ 23:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0