Den ar borta igen...

Jag hade sa roligt i Fredags sa jag tappade bort min telefon. Ja igen mamma.

Gick till min telefon operator i gar for att sparra den och luska reda pa hur jag kan fa en ny.
Mitt abonemang gar ut den 8 maj, sa vantar jag tills dess sa "far" jag en ny telefon. Sa det gor jag, men det kanns som jag ar pa rehab. Vi har ju ingen hem telefon heller. Ja vi har en hemtelefon men den fungerar inte.

Vet inte nar jag ska hamta barnen i dag? Vantar pa samtal fran Rakels alla skolor? Hur ska jag ens komma upp i tid pa morgonen jag har ingen vackarklocka?  Jag far lana en telefon helt enkelt.

I gar var jag hemma och stadade och pysslade, pojken var pa fotboll, fragade honom i gar nar han kom hem om han saknade min telefon, varpa han sager att han textade mig 3 ganger under kvallen. Tank vanans makt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0