I morgon fyller han ar...





Min lilla bebis fyller 3 ar i morgon. Och som vanligt kan jag ju inte gora nagot lite enkelt.

Sa i morgon ska vi ha barnkalas, for 10 pojkar och 10 mammor och jag ska baka smorgascheescake.  
En forenklad variant av smorgastarta, med pumpernickel brod och lax mousse. Jag har aldrig gjort den innan. Sa vi far se hur det gar. Om det blir bra lovar jag dela med mig av receptet.


Sitter har och vantar pa matleveransen. Om 6 minuter ar dom forsenade.,.. Isak har onskat sig en pirattarta sa det ska han fa, har faktiskt till och med en piratskepps tartform (ett ord eller 2 ? ) Men tror den kommer smaka lite tort, det blir ju bara som en sockerkaka, man kan ju inte kleta in gradde och bar mitt i skeppet, kanske kan det vara relingen?


Sa jag maste nog gora en cheescake ocksa. Till lunch far ligisterna korv med brod, och blir mammorna inte matta pa smorgascheescaken far dom ata korv med brod dom med. JAg ALSKAR korv med brod, skulle kunna att det varje dag. 



det har fina kortet kom med posten haromdagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0