Isaks naglar...

Det ar verkligen kaos att inte hanagon telefon i morse fick jag ringa doktorn fran sgrannen, hoppas att barnen vacker mig i tid jag har ju ingen vackar klocka. Kan inte betala svenska rakningar for losenordet skickas per SMS. Gick till min bank tankte jag kunde betala harifran? £25 i avgift 2 veckors handlaggningstid osv.

Fortsatter krangla med Rakels skola, i dag fick vi offer letter fran varan narmaste skola. Ashmount sa nu har hon vad som en hander GARANTERAT en plats dar skont.  Och hon har nog ocksa hogst sannolikt en plats pa en annan narligande skola.

Jag och Isak var hos doktorn i morse han biter sa pa sina naglar sa nu har dom blivit sa infekterade.  3 fingrar, ser ut som om dom ska trilla av. Sa vi fick 2 veckors antibiotika kur, bandage, crème och salva. Stackars pojk.  Jag hade samma sak nar jag var liten och jag mins det fortfarande aven fats jag varit under 5 ar gammal hur jag och pappa satt pa grannas vardcentral och dom skar bort mina naglar och jag hade stora bandage runt handerna. FRUKTANSVART ackligt....


Kommentarer
Postat av: Sara

Men stackars ISAK och vad jobbigt med ingen telefon! Hor av dig pa facebook om du behover nagot? Kram Sara

2010-05-04 @ 14:19:28
URL: http://londonsmile.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0