Parkland Walk





Aven min pintokiga son gillar att ga pa parklandwalk, inga bilar och massvis med lera. 

En av mina nya stora hobbies ar faktiskt att springa, jag som skolkade mig igenom gympalektioner, gomde mig i skogen och gick genvagen nar vi hade skolmarathon. Jag har aldrig kunnat springa mer en 200 meter. Min barndomskompis hon sprang slingan med sin mamma och orienterad pa helgerna, van skolmaran.
Jag onskar hon var har da kunde vi jogga tillsammans. Jag har dock valdigt svart for att springa en meter langre en 5km. ( i helgen sprang jag 5 km pa 25 min, det ar nog rekord...)Det vore coolt om man kunde springa 10km.

Jag springer pa ett overvuxet jarnvags spar som ligger précis utanfor varat hus, total tar det 7,2 km, dom har en egen forening och ar Londons langsta naturresarvat. Det ar sa vackert. Men jag skulle aldrig springa dar nar det ar morkt.

Stephen King har till och med skrivit en Novel, inspirerad av parklands walk som heter “Crouchend”

http://www.parkland-walk.org.uk/



Kommentarer
Postat av: BLÄ

2010-05-23 @ 15:42:00
Postat av: BLÄ

DON'T READ THIS. YOU WILL BE KISSED ON THE NEAREST POSSIBLE FRIDAY BYTHE LOVE OF YOUR LIFE.TOMORROW WILL BE THE BEST DAY OF YOUR LIFE. NOWYOU'VE STARTED READING THIS. DON'T STOP. THIS IS SO FREAKY.1. say your name ten times.2. say your mom's name five times.3. say your crushes three times 4. paste this to four other gr...oups.If you do this, your crush will kiss you on the nearest Friday.But if you read this and do not paste this, then youwill have very bad luck.SEND THIS TO 5 GROUPS IN 143 MINUTES. WHENYOU'RE DONE PRESS F6 AND YOUR CRUSH'S NAME WILL APPEAR IN BIG LETTERSON THE SCREEN. THIS IS SO FREAKY BECAUSE IT ACTUALLY WORKS

2010-05-23 @ 15:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0